lördag 22 januari 2011

Skötbord

Nu är skötbordet på plats. Det blir så bra så! Tack snälla pappa för det! Du är så händig och snäll du! :-)
Får ta en bild på det när alla sakerna är på plats. Jag började boa i badrummet och helt plötsligt så sitter jag framför badrumsskåpen och drar ut allt. Kastade MASSOR av skit! Varför spar man på allt! Jösses! Nu är det iallafall lite mera ordning och reda. En låda är till och med tom. Tänkte ha lite babykläder däri eventuellt. :-)
Oj, nu hickar bebben. Sötnosen!
Jag städade upp det jag dragit fram och la blöjorna och lite andra saker på skötbordets hyllor och en handduk över skötbädden för jag antar att katterna kommer undersöka bordet grundligt men sen orkade jag inte mer för har fortfarande ont i magen och så trött och öm i korsryggen. Städandet gjorde ju inte saken bättre.
Så nu sitter jag i soffan och slappar.
Jag har märkt att katterna är så försiktiga med mig nu när de kommer och ska sätta sig i famnen. Spike brukar lägga tassen/tassarna sååå försiktigt på min mage och sen lägger han sig gärna mot min mage med kroppen eller bara huvudet mot magen. SÅ gulligt. Det är väldigt skönt oxå för det värmer. Och Angel som inte är så mycket för att sitta i min famn har kommit några gånger och bara sagt "hej" och så spinner han högt. Han brukar annars väldigt sällan spinna när jag klappar honom eftersom han är Fredriks katt. Fredrik behöver bara titta på honom så sätter han igång som värsta spinnmaskinen. Haha..då känner jag mig lite mobbad faktiskt... Haha. Men just nu så det är som om de vet att jag behöver lite extra TLC. Sött!

Pappa kollade på vår torktumlare oxå som lagt av och han kom fram till att det är "remmen" som gått av. SÅ en ny rem ska vi beställa på måndag. Kostar väl ca 3-400:- så funkar tumlaren efter att pappa fått dit remmen så spar vi ju pengar på det. Hoppas, hoppas! Har ju köpt bil nu så.... hahaha.

Klippte och färgade mitt hår idag och är så nöjd! Börjar få lite mer länd på håret vilket jag gillar. Ja, det är ju fortfarande en kortare frisyr men den har ändå lite längd i sig. Som en page typ.
I like it!
BTW så är vår bil jävligt sexig. Faktiskt! Hihi. F hämtade upp mig idag efter att jag varit hos frisören och jag fick ett pirr i magen när jag såg den fina bilen komma. "Är det vår? Verkligen?! Fy FAN vad najz!" Haha.
Jag och bebben i sommar i den bilen! Mmm! Mmm! Mmmm! Snyggos! :-) Måste se till att tappa lite kilo till sommaren så man är en snygg mamma! :)

Börjar bli hungrig. Idag blir det chicken Tikka Masala. Mmmm! F får laga maten för nu sitter jag still ett bra tag tror jag.. Så SURT att itne kunna fixa och dona så mkt som jag vill. Hade ju tänkt baka bullar nån dag framöver men orkar jag det?
Fast det är ju så gott så det orkar jag nog...hehe.

Oj vilket trötthetsdimp jag fick nu..... Jösses! Skulle behöva äta NU!

Undrar vad bebben får för födelsedag! Shit vad spännande! Kom ut snart nu. Även fast jag e nervös för din ankomst inte bara pga av smärtan utan oxå pga av ansvaret för dig lilla parvel så är jag så nyfiken på hur du ser ut.
Och sen gör det ont i mage och rygg nu. Vill inte må så här i 2-3 veckor till. Fy tusan.
Så kom ut snart! Du har en stor familj som väntar på dig och du kommer bli sååå ÄLSKAD! Hjärtat mitt!


Snart så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar