söndag 23 januari 2011

Sömn!

Har fått sooova inatt! Herregud vad skönt! Visst jag har fått springa på toaletten typ 3-4 gånger under natten men jag har somnat om direkt efter. Blev så glad när jag kollade på klockan imorse när jag vaknade och såg att den var 9:15.
Så nu känner jag mig utvilad! :)
Har dock haft sååå ONT i bäckenet inatt. Herregud vad svårt det var att ta sig ur eller vända sig sängen. Men imorse hade jag knappt ont alls.
Bebben var superlugn imorse. Så lugn att jag blev orolig. Tyckte det var lite väl stilla därinne och inget hände även fast jag puttade på magen. Gick upp och åt lite frukost och puttade ännu mera på magen och till slut kom det tillbaka en spark. Typ "Jag sover faktiskt! Varför väcker du mig!?"
Hihi. Sömntuta!

Nu har jag städat upp köket lite, lagt in en maskin tvätt och lagt lite bebiskläder i bebbens ena låda i badrummet. Ska nog plocka ur diskmaskinen snart och sen baka bullar. :-) Skulle vilja dammsuga och skura golven oxå men tror inte det är så bra... Och sen har F sagt att han ska dammsuga nu i några dagar.... Karlar! Han har bara bilen i huvudet just nu....
F är och jobbar nu så får se om han orkar dammsuga när han kommer hem. OM jag inte redan gjort det vill säga..... :p
Borde dock ta det lite lugnt. Magen blir som en BOLL när jag anstränger mig...

Måste köpa en skötväska snart.... Men vad ska man ha....?
Kanske ska fråga om Jessica & Jim hittar nån najz i Thailand. En Louis Vuitton-skötväska kanske? Eller inte! Haha. Nä... jag vill ha en svart vanlig bra sak. Ska leta lite sen när bebben är född tror jag. Om jag inte orkar dra mig ner på staden innan.... Ska kolla nätet oxå.


LV-skötväska. Rätt fin faktiskt. Bild lånad från nätet nånstans....

1 kommentar: