onsdag 26 januari 2011

Bakning och tvätt

Idag har jag tvättat och bakat chokladmuffins och chokladsnittar. Jag är helt slut nu!
Imorgon kommer Helena på besök och det ser ut som ett mindre bombnedslag här.... Tur att Helena inte bryr sig så mkt om sånt.... Men bara vi får bort den rena tvätten och lite småsaker på köks- och vardagsrumsbordet så ser det okej ut här ändå. Skulle behöva dammsuga lite igen i köksdelen för en del dammråttor har krupit fram och sen är det lite kaksmulor och mjöl lite här och var... Hehe

Har haft lite mensvärk idag och ont i bäckenet. En svidande känsla.

Nu är jag så trött och har ont i fötterna, korsryggen och bäckenet men det är pga att jag stått upp nästan hela dagen! Funderar på att ta en dusch så jag inte somnar på soffan.

Vad dagarna går fort nu! Helt galet! När jag går i säng på kvällarna så tänker jag alltid samma sak "Men,..jag steg ju precis upp...." Känns som om jag spenderar väldigt mkt tid i sängen. Men det är väl lika bra o passa på för sen är det väl kört att sova som man vill och att ta sovmorgon.
Drömde inatt om bebben. Drömde att han var ute och han var redan storlek 70 och jag blev lite sur att han inte kunde ha alla små kläder i storlek 50-56. Haha.

Ikväll blir det i säng tidigt eftersom Helena är här runt 9:30 imorgon så jag hoppas verkligen jag får sova inatt så jag är pigg! :-D Ska bli väldigt trevligt med sällskap iallafall!

Nu ska jag se om Angel vill komma in och sen ska jag ta en dusch så jag piggnar till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar