fredag 7 januari 2011

Vaken

Sovit skitdåligt...och när jag väl lyckades somna så for ett lass med snö ner från taket med ett BRAAAAK. Herregud! Jag och katterna blev livrädda! Mitt hjärta slog så hårt sen. Nu lever bebben rövare och magen drar ihop sig i sammandragningar hela tiden.
Kan ju säga att snön bara föll ner halvvägs, utanför vårt sovrumsfönster på andra våningen, så får se hur altanen klarar av tyngden av snön sen när den väl brakar ner dit. Då ska man inte stå där inte...huga. Ska försöka få F att skotta av altanen imorgon(eller ja idag blir det ju) så det blir liiite mindre tyngd där iallafall. Hade jag orkat så hade jag gjort det själv men nu kan jag inte göra mycket innan magen drar ihop sig konstant och jag blir såå trött.
Lustigt hur otymplig och trött jag blivit bara på typ en vecka. Nu har jag problem att ta mig upp ur soffan och sängen. Och vaggar fram som en anka. ;)

Tur att man har Animal Planet så här mitt i natten när man inte kan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar