måndag 3 januari 2011

Första semesterdagen! :-)

Idag har jag varit en sväng på staden med syster. Hittade ett par nya gravid-mjukisbyxor som jag ska ha med till BB. Måste ju börja packa väskan nu snart och det kan ju vara bra att ha ett par byxor däri som är rena så det inte blir panik ifall han kommer ut tidigare.
Mötte maken och vi gick alla och tog en fika. Följde med honom sen för att byta hans jeans han fick av mig i julklapp. Hittade dock inga bra på H&M så han fick ta pengarna istället. Hittade ett par MYCKET snyggare jeans på Garderoben sen.
Nu trycker jag lite av den sista knäcken. Sött och gott.

Första semesterdagen idag då! Känns väldigt bra måste jag säga! Är SÅ GLAAAD att jag tog ledigt hela januari! Har sagt det förr och jag säger det igen! :) Puh! Hade verkligen inte orkat jobba mer nu. Jag var helt slut efter några timmar på staden. Sover inget vidare nu heller..vaknar flera gånger per natt för att springa på toa eller försöka vända på steken i sängen...jag sover på vänster eller höger sida... Saknar att kunna sova på rygg!
Fått den första bristningen på magen nu. :( Hoppas det inte blir så mycket....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar