fredag 21 januari 2011

Ny bil!

Nu har vi ny bil! :)
Den e så fin och känns så lyxig! Herregud...we ARE insane! ;)

Blev den fina Audin. Den vi provkörde först och som vi blev förälskade i. Vi gjorde likadant med vår lägenhet, barnvagnen och bilbarnstolen. Det är så oss. Inte så mycket betänketid utan mer "Det här gillar vi och det här känns rätt!" Så får hoppas att denna bil inte är ett måndagsexemplar då....huga. Men känns väldigt bra med en stor och trygg bil. Speciellt när bebben kan komma vilken dag som helst. :)

Så nu ska vi bara fixa min lilla Ford för försäljning.
Nån som är intresserad av en pigg Ford Fiesta? Årsmodell -99. Hon ser inte ut så mkt för världen, alltså hon är inte så kaxig till utseendet, men hon är pigg och väldigt rolig att köra. :)
Får hoppas att rätt person vill ha min lilla pärla.

Har ont i magen idag.... Hoppas det är normalt. Känns som en blandning av mensvärk, håll och magknip. Och sen känns huden så sprängfärdig helt plötsligt.

Nu är F och köper lite godis till mig.... Det var inte svårt att be honom om att åka iväg... haha.

Imorgon ska jag klippa miiig! Så skönt! Behöver fixa till min hemska utväxt oxå... Och denna gång får hon köra folie eftersom mitt hår har blivit lite längre nu. Slipper den hemska slingmössan. Fy tusan vilket tortyrredskap!



Detta är VÅR bil! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar