måndag 24 januari 2011

38+6

Snart går jag in i vecka 40. Tänk va!? :)
Nu kan bebben komma idag eller om 3 veckor först.... Hoppas att han inte trivs för bra därinne utan att han längtar ut så han kan sträcka på sig lite. ;)
Sovit okej inatt igen. Inte lika bra som igår men jag har iallafall lyckats somna om efter toabesöken och katter som ville ut och in.

Ska försöka baka bullar idag! Hm. Blev inte av igår för åkte ut till mamma på dagen en stund. Jag kände att jag behövde lite miljöbyte pga att jag och Spike inte var bästa vänner igår och sen så kunde jag inte sitta ner... Jag tvättade och städade och funderade på att baka bullar och dammsuga. Tänkte även dra fram moppen och skura golv. Öhm.... Det är ju tur på det sättet magen drar ihop sig som en boll hela tiden och påminner mig att sitta ner! :p

Nu vaknade bebben. Han är ju en riktig sömntuta! Haha.
Grått och trist idag... Hoppas solen tittar fram lite som den gjorde igår. Det är ju så energigivande!
Lite avis på storebror som nu bor i en bungalow i Thailand. Idag skulle han ta det lugnt i skuggan och läsa en bok. Alltså! Det låter ju sååå härligt!

4 kommentarer:

  1. hallåååå, jag e just faktiskt oxå i thailand :(

    SvaraRadera
  2. god morgon bra att du har sovit ganska bra vad är det här för en svenska ska till tandläkaren kl 2.15 usch kram mamma

    SvaraRadera
  3. hej jessica kram ma

    SvaraRadera
  4. Ja Jim jag veet! Jag e avis på er oxå! Men när hans status var att han skulle läsa en bok o slappa därborta så såg jag framför mig en skön plats i skuggan, en bra bok och en hääärlig drink. Ni har ju era bloggar som man e avis på.... :p

    Mamma, kom hit på en kaffe sen då! Puss!

    SvaraRadera