fredag 21 januari 2011

*Galen*

Hela 3 timmars sömn fick jag innan Spike väckte mig och ville ut. Fick lite halsbränna-känningar så drack ett glas mjölk vilket faktiskt fick bort den värsta elden.
Låg och drog mig i en timme innan jag gav upp så nu sitter jag i soffan. Mitt i natten.
Spike kom in igen och är allmänt jobbig...han går runt o är rastlös och hoppade upp på köksbänken fleeera gånger vilket fick mig att koka över. Vill INTE ha dem där! Han tittade på mig "Vaddå..? Jag brukar alltid vara här på nätterna?! Hahahaha"
Jag kanske borde välja mina strider men det känns så ofräscht att ha dem gående på köks- och diskbänken men fick värsta sammandragningarna i magen så upprörd jag blev. Kanske inte värt det.... Den katten kan verkligen driva mig till vansinne. Mycket är ju för att han har kissat inomhus förut(även om det var längesen) så jag blir alltid så nervös när han verkar rastlös o uttråkad. Då är jag på honom som en hök.

Jaha...nu satt han på skåpet i badrummet o spydde rakt ner på golvet. MEN HÄRLIGT!!! Gah! Tur att det bara var lite torrfoder som kom upp men åååhhh jag blir galen! Lugn o fin nu....

2 kommentarer:

  1. Hahaha, gumman =) Love, love, love <3

    SvaraRadera
  2. Heh....tålamodsprövande... :p Kanske bra för vad som komma skall....

    SvaraRadera