torsdag 13 januari 2011

Suck

Så sitter man i soffan igen då mitt i natten..... Så trist att inte kunna sova. Är ju egentligen jättetrött men jag hittade ingen ro igen efter att jag var tvungen att gå upp på toa. FaaAaan!
Jaja, bara sitta här ett tag och hoppas på att John Blund kommer till min undsättning.

Spike blir lite knäpp när man är uppe mitt i natten. Han är rastlös och springer omkring lite nervöst. Han krafsade på ytterdörren så jag släppte ut honom(efter att han funderat i en halv minut...gah!) Han var ute i 1 MINUT innan han krafsade på i ren panik. "Neej...det var ju kallt här ute...jag vill in!"
Då kände jag "Fan vad du är STÖRD i huvudet Spike! Jag blir gaaalen!"
JAg får ta ett djupt andetag och försöka lugna ner mig....haha. Han är ju ändå bara en katt.... Men humöret är inte på topp när man inte får sova.... :p

Imorgon(eller ja idag) ska jag till barnmorskan för en rutinundersökning igen. F följer med denna gång. :) Som tur är så är det först klockan 13 jag har tid så förhoppningsvis får jag sova lite innan dess.

Nu ska jag försöka lugna ner mig.... Bebben blir alldeles stilla när jag blir så här upprörd(jag har verkligen noll tålamod just nu....) När jag har lugnat ner mig så brukar han sparka loss igen. Får så dåligt samvete om jag gör honom rädd och fundersam där i magen. Inte min mening.

Är jag lugn så är det ju lättare att varva ner oxå och chanserna att få sova ökar ju. Dhöhöööö!
Fokusera på andningen nu och surfa på nått roligt.


Herregud så SÖT! Den fick mig verkligen att smälta och lugna mina nerver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar