måndag 12 oktober 2009

67

67 piller eller dagar kvar! :) Sen hoppas jag att jag inte behöver äta mer hormoner!
Den 18 december är sista hormondagen om jag räknat rätt! Yay!
Gillar inte hormoner...man blir så avtrubbad och på så dåligt humör. Är också väldigt känslig(mer än vanligt). Om det är nått på tex tv:n som är liite sorglig så kan det börja spruta tårar helt ohejdat och det är så skönt samtidigt som man liksom blir lite förvånad.... :)

Idag har vi ätit bilfärdskosten från igår till middag. Hm! Alltså blev det godis, lite Pringles och Cola. Tog en kopp te sen också för att känna sig lite mer nyttig.
Ja alltså! Jag kan ju inte klaga på att jag känner mig tjock sen om jag äter så här.... Hahaha!
Men har iallafall matlåda framtagen ur frysen till imorgon. Blir GI-köttbullar, ris och wokgrönsaker. Nyttigt! :)
Vi kom hem runt 20.00 ikväll och varken jag eller Fredrik orkade börja laga nån mat.
Fast vi tog en redig rask promenad på ca 40 minuter efter jobb så vi har ju rört på oss! :D

Nu hopp i säng. Alldeles för sent som vanligt!.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar