söndag 25 oktober 2009

Bakis

Bakis, bakis, baaakis. ;)
Det var jättetrevligt igår hos J & L. God mat och massa vin.
De har jättestora vinglas...ja och det resulterade i väääldigt mycket vin....blev mer än jag trodde. Var snorfull när vi kom hem inatt. Haha!
Nu mår jag okej men är yr, frusen, trött och bakishungrig! Skulle kunna smälla in mig en pizza, kebab, chips, godis...ja U name it... Inte bra om man inte vill bli större i omfång.... hehe. Men gott vore det just nu.....
Ska kanske försöka hitta på en lunch som är nyttigare så kanske den värsta hungern går över.
Sen har vi morötter, gurka och blomkål att dippa om det blir panik. Det är iallafall bättre än chips o pizza! :)

Åh, skulle vilja gå på en diet på bara fisk, grönsaker och härlig färsk frukt. Vad gott det vore!(ja när min bakfyllehunger har gått över alltså.....;)

Nepp, dags att kolla i skåpen och se vad vi kan äta till lunch....
Maken sitter på kontoret och säger ibland "Kebab!?" Och jag säger "....hmm, nej....vi har varken råd eller behöver det...." Haha.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar