fredag 23 oktober 2009

Nedbäddad

Nu ligger jag i säng. Mår inte riktigt bra och är så trött. Vilar lite så kanske jag mår bättre snart.

Idag var jag ju till läkaren och hon undersökte mina äggstockar och frågade hur jag mådde av mina tabletter. Sa att mitt humör inte är så bra av dem...höhö.
Sen kollade hon först höger äggstock och den såg bra ut och sen kollade hon vänster äggstock där cystan satt förut. Jag höll andan. Men den såg fin ut den med! Yay! Blev så glad! :)
Tyvärr så måste jag gå upp på dubbla dosen hormoner igen eftersom jag småblöder hela tiden. Blöder man så är hela poängen med hormonerna borta.... Så får se hur jag mår då med dubbla dosen....hmm... Hon sa att funkar det inte eller jag fortfarande blöder så ska jag komma tillbaka och så får vi hitta på något annat.
Men hon sa att jag inte borde ha något problem med att bli gravid sen när jag vill. Jag har inga ärrbildningar eller sammanväxningar runt livmoder och äggstockar! Känns så bra! :)

Har fikat med syster idag! Var mycket trevligt! Kan inte fatta att hon redan är så stor! ;) Min lilla pluttsyster börjar bli vuxen! :) Fan, hon fyller ju 18 om 4 månader! Jösses!

2 kommentarer:

  1. Jag gör ju det! =D

    Älskade syster, så lycklig jag är att du finns!

    SvaraRadera
  2. Naw! Sötunge!
    Du är så bra! Mitt liv vore så tråkigt utan dig!!
    Puss! <3

    SvaraRadera