fredag 30 oktober 2009

Ledig dag

Sov lääänge imorse! skönt men vaknade med en heeemsk huvudvärk. :( Den försvann så småningom med hjälp av Ipren.
Tog en tur på stan med mamma. Hittade 2 par byxor!! Tjohoo! Behövs med tanke på att det börjar bli/är hål i mina andra 2. Gulp.
Mamma fnissade lite och undrade hur de kunde bli så nötta i grenen. Då sa jag "Because I´m fat" haha. Hade aldrig det problemet förut!
Annars har det varit en bra dag idag. Städade upp lite här, tände MASSOR av ljus, kollade på Idol och åt en macka med ägg och kräftstjärtar. Mycket gott. :)

Fick mejl från min fina söta kusin E att hon gärna vill gå ut och "shake our bon bons" snart. GÄRNA för mig. Får se om vi hittar någon helg innan årsskiftet.... ;) Vore ju så kul!

Åh, helt plötsligt så sjönk humöret. Det är lustigt det där.....jävla piller! Man får känslan "jag-vill-ligga-UNDER-täcket-hela-dagen!" Är en sån konstig ångest som griper tag i en...blä. Man får ångest men man fattar inte över vad. Usch o fy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar