söndag 18 oktober 2009

Ack, en sån dag....

...den har varit för hemsk!
Mitt humör är helt fruktansvärt! Verkligen inne i en svacka! En hemsk pms-svacka. :(
Ligger i säng redan. Blev så paniktrött. Ska bli skönt att sova strax!

Vi tog en rejäl promenad idag vilket var riktigt skönt. När vi kom hem igen kändes mitt humör bättre men sen så kom pms-kärringen tillbaka.
Vi åkte och lämnade återvinning och handlade sen lite mat. Blev lite irriterad på folk som stod i vägen och Fredrik sa då att "jag tror jag behöver äta något..." Lite pms han med! ;)
Åkte hem lagade mat och kollade på en film i bion. Najz att få koppla bort hjärnan lite.
Shit, jag fattar inte hur jag ska orka jobba imorgon! Skulle helst villa ligga hemma med täcket över huvudet! Men nej...det går icke! Det är bara och stiga upp! Blä!

Ska bli skönt att få träffa läkaren på fredag. Ska säga att jag mår skiiit av dessa tabletter och fråga om det finns andra alternativ för framtiden. Jag ska ge mig fan på att jag ska klara av detta till den 18 december! Får väl få mina utbrott under tiden. Bara jag inte får något på jobbet....huga. Nej, jag kan skärpa mig om jag måste. Det är bara Fredrik som måste stå ut med vulkanen! Stackars liten! Sorry älskling!
Pms. Vilket jävla skit! Man är så otroligt känslig. Och allt är tungt och jobbigt. Man känner sig tjock, fulast i världen och alldeles värdelös. Själen och hjärtat gör ooont!
Hur lätt är det då att låtsas som ingenting, tindra med ögonen och sjunga trallallaaaaa....?
Förbannade skit!

Denna helg gick snabbt. Har fått sova men ändå känner jag mig inte utvilad. Ser så trött ut.
Just nu skulle jag vilja åka någonstans där det är varmt och solen skiner. Vid havet. Ett lugnt ställe utan internet och jobb. Ett ställe där man kan koppla aaaaav! Ingen stress. Inga måsten. Bara vila, motion, meditation kanske, en massa massage och god och nyttig mat.
Känner mig stressad fast jag inte fattar varför....

Jag kanske ska planera in något spännande så att jag har något att se framemot. Hm. Får tänka ut något!
Fredrik sa att nästa helg så ska vi inte tvätta eller städa utan då ska vi bara vara och njuta. Vi ska försöka hålla efter med tvätt och städning i veckan. Längtar till helgen! :)

Har försökt kamma min peruk till Halloween. Köpte balsamspray idag och vad mycket enklare det blev att få ut alla tovor. Är inte klar ännu.

Ska väl försöka stänga ner datorn nu så att jag får sova. Upp tidigt imorgon!
Kram och godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar