torsdag 15 oktober 2009

Ohh my!

Kollar på "Mammas pojkar" på TV 4. Och HERREGUUUD! Tänk att ha en sån svärmor! En svärmor som AVGUDAR sin son. Och de har sådana åsikter om hur deras sons framtida fru ska vara. Huga!
Jag har en bra svärmor som jag tror accepterar mig för den jag är, hoppas jag! ;)

Åh, imorgon är det fredag! Så underbart! Tyvärr så jobbar jag heldag. :( Fast nästa fredag jobbar jag ju hemifrån och fredagen efter det är vi lediga, Halloween. Så det känns ändå helt okej. :)

Fredrik kom hem klockan 2 inatt. Var ute och drack öl med sina träningskompisar. Och ikväll ska han på nån produkt/infokväll hos någon leverantör. Sist de var där missade de sista bussen hem och fick sova på jobbet i obekväma biostolar. Hahahaha!
Så får se när han kommer hem och i vilket skick han är inatt då.
Det känns som om jag inte har träffat honom på evigheter så vi ska ju ha en dejt imorgon med skumpa. Måste fundera ut en bra middag oxå......hm. Nått gott och nyttigt!
Nån som har ett förslag?

Åh....nu längtar jag till att krypa in under täcket. Trött.
Måste ta ur kattlådor, tvätta bort sminket, borsta tänderna och ge katterna mat innan jag kan få sova!
Nepp, hopp i säng! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar