fredag 23 oktober 2009

Önskelista

Satt och tänkte igår på alla saker jag skulle vilja göra här i livet.
Här kommer en liten lista:
  • Lära mig rida
  • Utbilda mig till konditor, make up-artist, arkeolog, frisör, maskör, perukmakare.
  • Adoptera
  • Få ett gäng biologiska barn
  • Resa till Thailand, Grekland, USA, Italien, Afrika och massa andra ställen.
  • Ta riktiga sånglektioner
  • Bo på landet i England eller Skottland.
  • Bo i USA
  • Bo på Åland
  • Äga(eller vara ägd av;) en eller fler Maine Coon
  • Bo i ett nybyggt hus(som pappa har byggt såklart)
  • Lära mig spela piano
  • Ha en egen liten shop med underkläder och annat skoj. Kolla sidan www.korsetten.se för de har bra sortiment och mycket att välja mellan. Man ska kunna komma in till "min" shop och kunna fixa underkläder till bröllopet eller kläder till Halloweenfesten. Man ska kunna få en komplett outfit från underkläder, skor, peruk och exempelvis klänning till sig själv eller sin partner. En shop med stil, inget snusk!
  • Ha ett rum, i vårt framtida hus, som är fyllt av maskeradkläder, smink och peruker i massor.
  • Lära mig sticka och sy

Vad är den första önskan som dyker upp i ditt huvud, som du skulle vilja göra?

Skriv det i kommentarfältet! :)
Pliiiiz.

2 kommentarer:

  1. Lite dumt kanske men skulle faktiskt vilja lära mig rida också.....Kram!

    SvaraRadera