söndag 4 oktober 2009

Jobb imorgon då

Har inte hunnit skriva så mycket de senaste dagarna.
I lördags städade jag kontoret hela dagen vilket resulterade i ännu stökigare vardagsrum. Man liksom bara flyttar omkring all skit. Haha.
På kvällen åkte vi ut till mamma o Bea och bjöd dem på pizza och mamma bjöd mig på lite vin. Det var väldigt skönt att få känna sig lite berusad. Behövde det. :)
Fick ett sammanbrott på dagen nämligen. Why I don´t know....
Det började med att jag kollade på "My super sweet sixteen" eller vad det nu heter. Det handlar om rika, snobbiga snorungar som planerar sin 16-årsdag och deras föräldrar betalar allt de pekar på, typ. Och tjejen det handlade om var så jävla snobbig och trodde hon var den vackraste och bästa i hela världen. Urk!
Sen fick jag en hälsning på Facebook där den personen stavade mitt namn med ett k istället för ett c. Jag blev galen! *Crazy* haha
La in tvätt i torktumlaren och slog naturligtvis ryggen i luckan. Då brast det! Blev SÅ upprörd och började gråta! Öhm....? Kände då "Men ta dig samman kvinna!!!!"
Vet inte om det är tabletterna som gör mitt humör så här nu. Men det är bara att stå ut. :)

Idag har vi haft städdag med andra i föreningen. Regn och härligt. Jobbade på bra och sen fick alla grillad korv, öl och läsk. Mysigt! :)
Vi gick in frusna, skitiga och njöt av en latte och kanelbulle! Bullens dag U know! :)
Sen var det bara att sätta igång att städa upp resten av kontoret! Haha.
Nu börjar det se helt okej ut igen. Fast fick mycket "återvinning" som nu står och tar plats. Loppis kanske? ;)

Vi var ganska mätta efter korven och bullen men gjorde till slut middag. Quinoasallad med kräftstjärtar och avokado. Mmm! Så gott!
Har pressat Supernatural hela kvällen. Så bra det är!

Så, imorgon är det jobb igen. Stön. Det suger. Men man kommer nog snabbt in i ekorrhjulet igen.
Tycker lite synd om mauarna som har vant sig vid att jag är hemma varje dag nu.
Hm..kan inte F få ett fett jobb eller kan inte vi vinna massa pengar så att jag kan vara hemma ett tag och sen börja plugga och byta inriktning! Är trött på detta!
Men jag är dock glad att jag har ett jobb och kan betala våra räkningar. Så, jag ska inte klaga I know. Men man är ju bara människa...aldrig nöjd......tyvärr.

Fick en liten blödning idag. Trodde att meningen med pillren var att jag skulle slippa blödningarna för att undvika att fler cystor bildas??!!
Är så LESS på att inte fungera normalt! Det får mig att känna så.....ledsen och okvinnlig......

Snart dax att krypa i säng. Och sen upp runt 5. Huga!
Är detta ett liv??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar