torsdag 1 oktober 2009

Gäsp

Trött. Snart sova.
Har blivit "vallad" av mamma idag. Det var jätteskönt att komma ut och känna sig normal.
Och nu mår jag mycket bättre! Så förbannat skönt!
Min läkare ringde på dan och hon sa att det ibland kan bli så här av medicinen jag äter. Det är tyvärr bara att stå ut... i 3 månader. Hm..men vad härligt...
Men från nästa torsdag så ska jag inte äta dubbla dosen längre så det kanske gör att jag mår ännu bättre.
Hon sa att mår jag dåligt nästa vecka så får jag boka in ett återbesök och fundera ut vad vi ska göra.
Men ska verkligen försöka äta dessa piller. Försöka stå ut.

Nu börjar jag bli så sugen på att börja träna igen. Ska ta en LÅNGpromenad imorgon och i helgen. Sen kanske man kan prova och jogga snart innan det blir vinter.
Får väl se hur det känns i magen och i ärret under knät av skumpandet...annars får jag nöja mig med rediga promenader så länge.
Jag behöver verkligen gå ner i vikt nu efter all sjukdom och lathet! :) Mår så jäkla mycket bättre när jag rör på mig. I love it!
Hm, kanske skulle börja simma? Det är ju skonsamt.

Tog av plåstren på magen idag!!!
Och jäklar vad jag är impad!! Det syns knappt!!! Helt jävla otroligt!
Jag tappade verkligen hakan. Wow. Blev glad och så lättad för jag hade sett framför mig att det skulle vara ilsket rött och stora hemska stygn men det det var bara smååå snitt och inga stygn! De hade redan smält bort!

Oh, snart bädda ner sig i sängen. Så trött!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar