torsdag 22 oktober 2009

Avslappnad

Ätit god mat med maken. Ser nu på tv och surfar. Slappar i soffan. :)
Ser framemot sovmorgonen imorron! Känns bra!

Idag på jobb så var det två tjejer som ville ha hjälp. De såg lite vilsna och förvirrade ut och jag hörde dem säga:
"Kanske den där flickan kan hjälpa oss?"
Hennes kompis sa "Flickan..? Nej men...."
"Ja men vad ska jag säga då...? Tanten eller?!"
Då sa jag nej tack till att bli kallad tant.
Hade de varit en gammal tant och gubbe så hade jag inte brytt mig för jag blir rätt så ofta kallad flicka av äldre människor vilket är okej ändå.
Men dessa tjejer(!) var 30-40 år!!
Kände mig som en barnrumpa.... *morr*

Funderar på att börja äta rosenrot. Är så jävla trött hela tiden! Det kanske hjälper...ska kolla med läkaren om det är okej att äta dem och mina hormoner.
Eller nån som har ett bra tips så man blir mer piggelin? Inte Coca-cola C... ;)

Inatt drömde jag om mina vänner H, C och J.
Vi var någonstans och skulle åka hem till mig och äta god mat och festa.
Av någon anledning så bröt jag mig in i min gamla (första riktiga) lägenhet. Ställde maten därinne och gick ut igen. Lyckades övertala J att träffa oss istället för att träffa sin gamla barndomskompis. J skulle åka hem till USA dagen efter....
C sa nejtack till middagen och muttrade att hon måste hem till sina barn. ;)
Sen kom jag på att det faktiskt är olagligt att bryta sig in i någon annans lägenhet oavsett om man bott där tidigare eller inte....haha. Fick värsta ångesten när jag skulle hämta maten där inne i lägenheten och var rädd att ägaren skulle dyka upp och polisanmäla mig.
Haha!

Åh. Skulle vilja ha en stor tjejmiddag! En lång varm rolig kväll med massa god mat, vin och skumpa! Och sen kanske gå ut och shake our bon bons! ;)

På lördag ska vi hem till lillebror och hans tjej och äta middag. Mamma, pappa, storebror och syster ska också dit! Ska bli mysigt! Ser framemot det jättemycket! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar