lördag 10 oktober 2009

Maken är ölstinn..

..och sussar gott bredvid mig nu. :)
Vi har varit och uppvaktat Fredriks storebror idag som fyller 40!
Har ätit massor av underbart god smörgåstårta och njutit av vitt vin och öl.
Jag är helt galen i smörgåstårta. Det är så gott(om den är bra gjord).

Hälsade på Fredriks syster idag och de har 8 hundvalpar just nu! Herregud så söta! Hade vi haft möjlighet så hade vi nog tagit med oss en valp hem! Hehe.
De är en blandning av pittbull och rottweiler(?). Undrar hur de kommer se ut och vara när de är fullvuxna. Höhö. Mycket hund kan jag tänka mig..... ;)
De hade även 2 kattungar och jag blev faktiskt mer sugen på en till kisse än en hund men sen så är jag ju en kattmänniska. Men nej....det får vänta ett tag till.... Har ju knappt råd med alla sprutor till våra 2 busar nu så.....
Men djur är härliga!

Nu ska jag sova!
Bilfärd hem imorgon på ca 6 timmar.Urk! Gäller att samla krafter. Får se när vi kommer iväg härifrån. Beror på hur bakis maken är... Haha!
Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar