söndag 25 oktober 2009

Vi är inte nyttiga vi....

Jag kollade i våra skåp idag för att försöka hitta på något att äta men vi hade verkligen ingenting som lockade. Antingen ägg(stekta, kokta, omelett) eller pasta med ketchup....öhm...nej.
Så Fredrik och jag delade på en pizza. Ojoj.....hmm. Och den satt fint den kan jag tala om! :D
Nu är han iväg och ska handla mjölk och pajfyllning. Fredrik har fortfarande bakishunger! Haha. Jag känner mig rätt nöjd efter en halv pizza och grönsaker med dipp och maaaasssssaaaa vatten. Men en pajbit slinker väl ner det också.....

Nu fick jag en nyvaken kvällsmysig Spike i famnen! Man får alltid så mycket kramar och kel av honom. Sött!
Pussar man Angel så blänger han äcklat på en och tycks tänka "Va fan håller du på med!!? Eru heeelt dum i huvudet eller!?" Haha lustigt att de kan vara så olika ändå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar