onsdag 14 oktober 2009

Oj

Vad lite blogginlägg det blir. Men jag hinner inte. Kvällarna går så fooort! Hinner ju knappt komma hem förrän man ska(måste) gå i säng.

Har provat Halloweenkläderna ikväll och jag har gått upp i vikt sen förra året om jag säger så.... Hahaha! Klänningen gick på men den var tajt över armarna. :( Kanske får låna Fredriks svarta "slängkappa" att ha över så känns det inte lika obekvämt! ;)

Ikväll skulle jag fixa en kopp te till mig. Vattnet kokade i vattenkokaren och jag hällde upp det i min stora mysiga gröna mugg som jag fått av H. När jag ska ta muggen så slinter jag och får massa vatten över min högra hand! Fy faaaan vad ont det gjorde! Var fort under kallvatten. Handen blev knallröd och dunkade o sveeeed!
Nu känns det okej. Har lite ont i lillfinger, ringfinger och tummen. De är lite stela och röda. Svider fint vid varmt vatten!
Har tagit en Ipren nu och ska smörja in handen rejält med Helosansalva. Kanske hjälper lite.
Vad är det med mig och detta år!!! Vad fan! Hahahaha!

Nu hopp i säng! Imorgon är det torsdag och sen fredag! Tjohooo!
Har en dejt med min make på fredag! Skumpatime då! Mysigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar