måndag 21 november 2011

Nyklippt!

Äntligen! Håret har fått sig en genomgång av "min" duktigs frisör Susanne. Shit hon är så bra och rolig att prata med! Jag går dit lika mkt för hårets skull som en trevlig pratstund. Hon är så lättsam. Som jag sagt förut nån gång så liksom klickar man bara med vissa människor direkt. Det bara är så. Sen att hon är en grym frisör är ju ett STORT plus. Haha. Jag har alltid varit nöjd när hon klippt mig.
Visst, det kostar lite att klippa sig där men jag betalar hellre lite extra och vet att det blir bra än att kanske betala hälften och eventuellt gå ut från salongen och känna sig ful... Been there done that! Blä.
Nej..Susanne får aldrig sluta klippa hår! :)
Denna gång klippte hon det bara. Jag hade inte råd med färg/slingor oxå men håret har en helt ok färg ändå. Har inte så mkt utväxt. Inte som syns så mkt iallafall.
Nästa gång ska vi klippa, färga och sätta dit mina Hair Flairs! Skoooj! Hon skulle kolla upp dessa Flairs och se hur de ska sättas dit. Spännande.

Nate har precis somnat. Typ kl 11 på kvällen!
Han tog en powernap tidigare ikväll....
Det var meningen att han skulle sova till natten men icke. Han sov kanske 20 minuter eller nått för att sen vakna och vara piggelin! Suck.
Gav honom gröt till slut vilken han slukade i ett nafs typ och sen borsta tänderna innan vi gick i säng. Som tur e somnade han väldigt snabbt! Funderar på att göra samma sak-sova!
God natt!
:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar