lördag 19 november 2011

Hm.

Idag har jag rört på mig. Långpromenad på dan och joggingtur nu ikväll. Pressade mig lite extra denna gång. När man är så här otränad så vill man väldigt gärna ge upp när det är tungt och svårt att andas. Nu var jag nära att börja gå när det blev trögt men jag tänkte "näe...jag kan andas okej och musklerna värker inte än. Kör på. En lyktstolpe till. Och en till. Och en till. Ja nu kan du köra hela vägen!" Så skönt när man är hemma. I did it liksom. ;)
Men! Jag måååååste vara mer noga med att göra mina knipövningar för herreguuud. I början av joggingturen går det jättebra att hålla emot men shit när jag har halva vägen kvar ungefär ja då är det svårare... Shit. Som det är nu skulle jag INTE klara av ett gympapass med massa hopp. Tena nästa.... Buhu... Knip. Knip. Saken är den att jag glömmer bort att göra dessa övningar. Hur göra för att komma ihåg? Lapp på kylskåpet? Påminnelse i mobilen kanske vore nått....

Fredrik körde ett lättare Crossfit-pass med mig efter joggingturen. Eller han sa åt mig vad jag skulle göra... ;) Oh my...jag är så MATT i armarna och magen nu. Jösses. Undrar hur jag kommer må imorrn...eller i övermorrn...hjälp. ;)

Nu har vi ätit god mat och tagit ett glas vin. Nate har somnat.
Livskvalitet! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar