söndag 6 november 2011

Piggelin. Mitt i natten.

Nate vaknade och skrek/gnällde som han gör runt 6-7 på morgonen. Jag tyckte natten gått väldigt fort och att det var lite lustigt att katten fortfarande låg kvar i sängen för han brukar ju gå ut mellan 03-05.
Kollade på klockan och såg att den var 01:30!! Vad fan! Försökte få Nate att somna om men han var KLARVAKEN och skulle upp.
Så nu har jag fått i honom lite gröt(verkade hungrig), bytt blöja och fått i mig lite te och knäckesmörgås. Känner mig mööör. Nate leker så nöjt på golvet så. Skrattar till och med.
Jösses...detta får verkligen inte bli nån vana.
Kanske var fel att stiga upp men han satte igång sirenen när jag inte klev upp ur sängen och jag vet att det hörs rätt bra till grannen. Vi brukar nämligen höra när de ägnar sig åt...andra aktiviteter. Haha. ;)

Jaja...han är GLAD iallafall. Han kunde gnälla eller skrika oxå. Så får väl vänta tills han är trött då och så kryper vi i säng igen. Mysigt!
Han sov 3 timmar igår på förmiddagen. Inte alls likt honom! Och sen sov han två gånger på eftermiddagen. Kanske därför han vaknar nu?

Om ca 7 timmar kommer F hem! :) Imorgon är det hans morgon med Nate. Jag måste fan få sova ut lite. Man blir ingen bra mamma eller fru om man inte får sova.

Jag har städat upp köket iallafall. Mitt i natten. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar