torsdag 24 november 2011

Men, lite tur?

Idag har vi sålt lite grejer. Eller folk har ringt och "bokat" vissa saker.
Två grejer ska vi skicka imorrn, en tjej kommer och hämtar en stereo och en kille ska komma och kolla på vår lilla bil. Åh! Hoppas sååå han vill HA den! Han får en fin bil i så fall. Min lilla fina bil.
Ge oss lite tur nu!
Just det, systers kille ska köpa vår boxningssäck! Känns så SKÖNT att vi får in lite pengar! Stressen lättar! Jag HATAR pengaproblem! Det är sån hemsk ångest. Blä.

Nate har varit KRAMIG idag. Upp i famnen har han velat väldigt ofta och man får sådana hårda kramar! Sötaste sötaste unge! Tänk att jag har dig i mitt liv! Lyllo mig!

Jag har julpyntat idag. Så fint och mysigt! Tänk att det redan är advent! Galet!

Imorrn är det tjejkväll då. Ska bli kul!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar