lördag 19 november 2011

Nate dansar

Igår stod Nate som vanligt och höll i sig i vardagsrumsbordet och kollade på tv. När en reklamjingel började spela så började han dansa. Så söööött! Han gjorde den igen senare på kvällen och nu imorse.
Jag tycker det är så coolt att han bara liksom kan nått nytt helt plötsligt. Lilla plutt.

Nu sover Nate bättre om nätterna igen. Skönt.

Vi ska snart ta en promis. Är inte alls lika kallt idag. Igår var det ordentligt med frost. Brr. Jag skulle så vilja ha "min" Peak-jacka...men den dyra fan hänger i butiken den... Haha.

Helt otroligt vad mkt man har hemma som bara står.... Igår plockade vi ihop grejer som vi skulle kunna sälja då vi inte använder dem längre och kom fram till att det skulle ge oss en summa på ca 13000 om jag minns rätt(om man nu får det sålt och för den summa vi vill). Och då är inte försäljningen på bilen med.
Tänk om vi skulle få all denna "skit" såld. Närå...det är bra grejer. Vi använder de bara inte mer. Vi borde egentligen ha ett loppisbord nånstans. Känns lättare att sälja så än online...

Nu har F varit ute med resten av föreningen och städat gården. Ibland är det väldigt bra att ha en liten man måste ta hand om. Haha. Nate är ju inte så pigg på att sitta med i vagnen och bara titta. Han har aldrig riktigt gillat att "bara vara" i vagnen. Så det hade inte funkat att han suttit där medan vi krattat löv...
Så jag har varit inne, städat upp lite och nu fått pluttis att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar