lördag 5 november 2011

Pluttis börjar bli sig själv igen. Gladare, leker mer själv och lite mer aptit. Så skönt!
Däremot så har förkylningen slagit till ordentligt hos mig. Idag har jag mått si så där men med lite värktablett i kroppen så har det ändå känts okej. :) Och nässpray! Thank God for that!
Jag booorde hoppa i säng nu. Och jag ska. Strax. Jag ska bara låta Angel äta klart först så får vi se om han vill ut en stund igen eller om han går och lägger sig. Jag hoppas han tar natt och sover till 5 imorgonbitti eller nått.

Imorgon kommer mamma hit och så ska vi nog till minneslunden och tända ett ljus. Skönt att komma ut och få lite luft. Är LIVRÄDD att jag ska gå upp allt jag gått ner nu. Det är ju inte svårt att lägga på sig extrakilon... Nepp. Ska låta förkylningen släppa lite mer på mig och på Nate och sen sätter vi igång igen.

Nu i säng! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar