tisdag 22 november 2011

Wow

Klockan är 22:30 och vi ligger i säng. Rekord alltså! Vår vanliga "i sängtid" om kvällarna brukar vara runt 23:30. Alldeles för sent!!

Imorgon är det onsdag! Skönt! Har faktiskt lite inbokat denna vecka vilket känns bra för mitt PMS-monster. Jag har gått runt idag/ikväll och känt mig LEDSEN men kan inte förstå varför så jag får påminna mig själv; "PMS PMS du har PMS! Och det går ööööveeeer!" Fuck.

Imorgon ska vi slänga skräp på kommunens stora ehm... Vad kallar man det... återvinningsstation! Just det.
På torsdag är det storstädning, fredag ska julesakerna fram på dan och på kvällen ska jag på en "tjejkväll" med mamma och syster där mamma brukar träna. Lite bubbel, modevisning och en GOODIEBAG! Är så nyfiken på den!
På lördag är det Lilla Jul. Då blir det kalkon hos mam och pap. Allmänt mys med gotta och fira in 1:a advent. Hoppas på lite glögg.
Söndag. Inget planerat då. Slapparsöndag kanske?

Nu ska jag tusan försöka sova och hoppas på att jag mår bättre imorgon. PMS- dra nånstans! I don't want you!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar