måndag 14 november 2011

Bruuuum

Idag började vår bil leva igen. Puh. Jag körde hem Audin och F och Nate åkte i Fiestan. Vi tog hem båda bilarna(pluttbilen har stått hos mamma eftersom vi ska sälja den o säkrare att den står där än hos oss i stan o riskera att bli påbackad eller nått) eftersom F ska på jobb imorgon och det kan ju vara bra att ha en reserv nu ifall Audin inte startar. Ska skicka den på service snart.
När vi precis kommit till mamma så sa F att vi tappat en fälg på ena däcken på Fiestan. Hahahahahaha! Vad i helvete har vi för tur egentligen?!?!?!? Jag blir så LESS! Jaja...får väl dra av lite på priset då.... Fan.

Nate har börjat GALLSKRIKA. Bara så där. Han tycker det är skitkul. Han kryper runt här och tar i för kung och fosterland. Haha.

Lönsamtalet gick bra. Hon frågade om jag ville protestera men vad kan jag säga när jag varit hemma ett år.... Kan man göra det? Är värdelös på att löneförhandla. Blä. Men lite mer klirr i kassan och det blir ju retroaktivt från oktober och betalas ut i januari och det är ju bra. Då behöver man ju pengar. :-)

Tror Nate får hoppa över badet ikväll då han har torra fläckar på benen och armarna. Hoppas han slipper mina eksem jag hade som liten. Blä.
Vi ska kolla på Smurfarna ikväll. Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar