fredag 11 november 2011

Tänk de bebisar som föds idag. Coolt personnummer de får, 11-11-11. :)

Pratade med min chef imorse och vi bestämde tid för lönesamtal på måndag kl 10:00. Sen undrade hon när jag tänkt komma tillbaka och i mitt huvud skrek jag "aldrig!" men ja det sa jag ju så klart inte utan vi planerar att jag ska tillbaka till jobb i mars-april nånstans. Och det blir inte på heltid. Vi lämnade det lite öppet eftersom vi inte alls vet hur Fredriks jobbsituation ser ut.
Tillbaka till jobb.....hm..... Jag har inte nått emot jobbet. Det är jäkligt kul när det finns saker att göra och när det inte kommer nån professor som ska ha en jättesökning på en liiiiiiiten detalj inom nått krångligt område... Då får man lätt panik och ursäktar sig lite lätt och säger "hm...vänta lite så ska jag hämta en kollega som är mycket bättre på detta område än vad jag är..." Sen får man hänga över axeln och försöka lära sig(och komma ihåg!) hur denna duktiga kollega gjorde för att hjälpa kunden. Ibland fastnar det till nästa gång så man kan guida kunden och ibland står man som ett frågetecken och fattar NADA och inser att detta får jag fråga om nästa gång igen eller hoppas på att det aldrig dyker upp igen.
Önskan nu vore att jobba nära Nathaniel men inser att det är jäkligt svårt. Att få jobb alltså. Om man inte startar nått eget. Eller börja plugga kanske.... Hm. Inte lätt att veta vad man vill bli. ;) Jag har ingen aning... Vissa saker skulle jag ju kunna tänka mig men jag är allergisk mot det ena och det andra så det skulle inte funka... :/ Och egentligen är mitt jobb inte alls bra för mina händer. Så TORR miljö. Stackars hud.

Fick lust att ta en joggingtur. Tror jag gör det.

Beställde lite grejer från eleven.se idag. Lite julklappar och lite till mig själv. Lyx! Hihi. De har 11% rabatt idag och hela helgen pga datumet idag. :)

Nepp, nu ut en sväng! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar