tisdag 1 november 2011

1:a november

Idag när jag och Nate var ute på vår promenad så lessnade han på att åka vagn när vi var halvvägs... Så jag fick sen kånka mister i ca 40 minuter.... Fick sätta ner honom i vagnen då och då för att mina armar skulle få vila lite och det gjorde Nate helt galen.... Hm. Skitunge. ;)
Jag var helt slut när vi äntligen var hemma. Vilken styrketräning! Haha.
Han har även upptäckt idag att man kan ju krypa uppför trappan! Jäklar! Nu måste vi skaffa grind. Och nått annat han upptäckt är sin tunga..Han sitter och smackar och sträcker ut tungan. Jag testade och göra samma sak och då såg jag verkligen att han härmade efter. Ungen börjar förstå så bra! Jag märker att han förstår vissa saker man säger som "nej" och "kom!". Sött och så fascinerande!


Jag har nu beställt Hair Flairs! Närmare bestämt Hair Tinsel. Har varit på väg förut men det blev inte av..blev lite snål då frakten var dyrare än själva produkten. ;) Men nu är det fraktfritt så jag slog till! Första gången jag beställer nått direkt från USA. Nu får vi bara hoppas att Susanne kan sätta fast dem i håret och att det inte kostar allt för mkt extra att göra det.
Kunde jag ta av mig mitt hår så skulle jag göra det själv men nu sitter det ju fast så... Haha.
Kanske ska sätta i dem lagom till nyår så man har lite "fyrverkerier" i håret oxå. Får se. Först och främst mååååååste jag klippa mitt hår. Det är helt galet slitet nu. Usch. Usch. Uuuuuusch! Fröken svinto! Och fixa utväxten!

Såg sista Harry Potter igår. Känns lite vemodigt att man sett alla nu....vill ha en Harry Potter-film varje år! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar