söndag 6 november 2011

Kom på att...

...det är ju söndag idag och då kommer darling hem strax efter 15 först..... Crap.

Om jag ska ta mig i kragen och beställa lite julklappar nu då... Känns ju så långt till jul men swisssssh säger det och så blir det panik. Vore ju så skönt att ha klapparna klara tidigt i år så jag kan slappa, mysa och baka i december. För tänk, planera bak, ut och gå i vinterskrud(förhoppningsvis), dricka glögg, kaffe, varm choklad och ha en STRESSFRI dagarna-innan-jul. Vore underbart! :)

2 kommentarer:

  1. Haha jag vet, men är man lat så är man (är en bit att gå till närmaste affär)... Besides så har dygnet varit helt uppochned så vi hinner knappt kma ur sängen innan affärerna stänger.

    Ja, det kmr gå bra :) Frej följer mig till tåget och sen så flyter det nog på. Kmr dock bli jobbigt att bära väskan med min trasiga rygg.. Men det löser sig :D

    Vi måååste ses i veckan!!

    SvaraRadera