måndag 21 november 2011

Träningsvärk

Jag har sån träningsvärk. Brukar tycka att det är skönt att känna att man gjort lite nytta men detta är lite väl smärtsamt.... Och är lite rädd att jag ska tappa Nate när jag lyfter upp honom. :0 Jaja...det kan väl bara bli bättre. Träningen var ju effektiv ialf..... Hm.
Måndag. Hoppas på paket från La Redoute i dagarna. Vill slå in paket. Och sen är jag jättenyfiken på kläderna därifrån...vad det är för kvalite... Hoppas det är bra. :)

Jag ska nog ringa och boka tid hos Susanne idag så jag får mitt hår klippt. Skippar färgningen för jag har helt enkelt inte råd. Får dela upp grejerna lite... Hoppas det inte ser alltför hemskt ut utan lite färg i....

Nu är det nog dax att ge pluttis lite gröt. F har sovmorgon idag. Vi tar varannan morgon vilket är jätteskönt. En riktigt lyx att få sträcka ut sig ENSAM i sängen och sova en stund(som en stock..helt utslagen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar