fredag 13 januari 2012

Ahhhh

Lite gott rött vin, mörk choklad och Gott & Blandat och Turkisk Peppar.
Maken och Nate duschar så jag få slappa lite ensam i lugn o ro. :)

Tror receptet är ändrat på Gott & Blandat. Fruktgodisarna är inte alls lika goda och sega längre. De känns mer som "B-godis" nu. Synd.

Idag fick Angel sina sprutor. Och nästa rabiesspruta ska han ta först om 3 år!! Alltså! Vilken tur att vi bytt veterinär! Vi som tagit denna spruta en gång om året förut... Morr! Känner sig nästan lite lurad.
Men nu är iallafall han klar för Åland. Eller ja nästan.... Innan vi åker i sommar så måste vi köpa avmaskningsmedel, boka tid hos veterinären som ser att vi ger vår katt medlet ochsom sen kan sätta en "okej-stämpel" i passet. Gäller att komma ihåg att göra detta.

Jag tror att jag ialf ska gå tillbaka till jobbet den 13 februari. EN MÅNAD KVAR BARA! Ju snabbare jag börjar jobba desto snabbare får vi ju in pengar.
Nate fyller år den 8/2 och den 9/2 ska han på 1-årskontroll och få spruta och då kan det ju hända att han blir lite dålig så då vill jag inte gå tillbaka till jobb för Gud vet hur den natten blir.... Nej ny fräsch start veckan efter.
Och när jag börjar jobba kan jag börja läsa på bussen igen! Underbaaart! Om man inte somnar förstås....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar