torsdag 12 januari 2012

Fått i oss mat, kyckling Ajvar, städat undan det lilla som var i köket, maken tar en powernap nu eftersom han snart ska köra till sin träning i stockholm, Nate leker och ska få hoppa i badet när maken åkt iväg. Jag har ett ENORMT chokladsug. Gah! Ont i magen har jag oxå. Blä.
Idag fick vi äntligen iväg ett litet paket till USA. ;) Har legat här hemma ett tag....

Mamma fick sina kläder från rutstore.se igår. En dag tog det att få kläderna. Helt otroligt egentligen. Snabbt! Och nästa gång ska vi göra en beställning tillsammans. Jag vill ha lite mer nytt tills jag ska på jobb igen jue. Mamma var btw väldigt nöjd med kläderna hon beställde. :)

Åh så gottsugen.....får nog äta lite frukt sen.... Jag kan inte baka nått heller för har inget margarin hemma.... Lika bra just nu tror jag för annars skulle jag nog slänga ihop en kladdkaka och glufsa i mig... Ja jag blir lite extrem vid PMS. Eller detta kanske de flesta upplever...?
Kakor, choklad och glass är mina svagheter en gång i månaden. Då bara MÅSTE jag ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar