torsdag 26 januari 2012

Sov helt okej inatt. Nate vaknade några gånger men somnade om snabbt.
Men jag känner mig såå trött ikväll. Efter att Nate fått middag så kände jag att jag skulle kunna gå i säng.
Maken åkte iväg på träning och Nate är fortfarande vaken. Ingen extremt tidig sämggående för mig inte.
Hoppas pluttis sover gott inatt.

Kolla på Biggest Loser Sverige nu. Tycker det är så kul att titta på. Där ser man att det aldrig är för sent. Man kan alltid ändra sitt liv. På ett eller annat sätt.
Vissa av dessa överviktiga människor är så starka(eller blir) och jag blir så impad!
Varför kan de inte göra ett program om kvinnor och/eller män som är typ normala i kroppen och vill bli "fit" och få kontroll över sitt liv(matkontroll)? Kanske tävla i fitness eller nått sånt i slutet av programmet.
Då skulle jag lätt anmäla mig! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar