tisdag 24 januari 2012

Snygg fru?

Känner jag mig som en snygg fru?
Näj. Inte direkt.
Jag kan väl se helt okej ut med smink på men...äh... Jag skulle behöva gå ner typ 10 kilo och sen även göra nått roligt med mitt hår. Och lite nya fräscha kläder skulle inte heller sitta fel...
Ah..jag vet inte...fick en liten "deppgrej" och känner mig ful...
Hatar känslan när jag tittar mig i spegeln och bara känner suck.
Och ja! Jag vet att jag borde göra nått åt detta "lilla" problem om jag känner så här för det ÄR ju faktiskt rätt lätt fixat. Men jag är lat. Faktiskt. Och sen blir jag lite bläääää när det ramlar ner snö.. I don't like it!

Imorrn ska vi försöka få det lite städat här hemma. Göra lite nytta! Hoppas jag! Gud! Man blir så lat när vi båda "går hemma" och har "inget" att göra... Blir liksom en dålig cirkel.

Försöka sova lite dårå.... G'night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar