onsdag 25 januari 2012

Långa ögonfransar

Nate somnade i min famn idag på dan. Tog detta kort med mobilen och han har ju så långa ögonfransar! Det har han efter pappa för mina är superkorta(hatar det!).
Tänk om vi i framtiden skulle få en tjej och så får hon min modell på fransar...jösses vad sur hon kommer va på Nate då! "varför har han fått de långa?! Han är ju kille!" Liksom.
Haha!
Kan säga att det många gånger kliat i mina fingrar till att ta fram mascaran och kleta på Nates fransar.
Självklart skulle jag inte göra det men åh skulle va så häftigt och se resultatet.
Men nej. Vill han ha mascara så får han ha det när han är äldre(läs tonåring)och om HAN vill. ;-)

Idag blev en äldre kvinna överkörd av en bil som sladdade upp på trottoaren som hon gick på. Detta hände inte långt från oss och jag brukar gå på/förbi olycksplatsen när jag varit ute och gått promenad med vagnen. Kunde lika bra ha varit jag och Nate. Hua...hemska tanke! :0
Man vet aldrig om man är på fel plats vid fel tillfälle....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar