onsdag 18 januari 2012

Chicken

Idag har jag lagat en helstekt örtspäckad kyckling. För första gången. Och gott blev det! :) Jag bar lite "fobi" för rå kyckling och att handskas med en HEL chicken var en utmaning. Okej...just do it! Jag var ju tvungen att röra vid den men jag smörjde inte hela insidan med salt och peppar...kletade där jag kom åt...uääää... Nästa gång ska jag komma ihåg att köpa engångsplasthandskar. Får se om detta inlägg blir lika hoptryckt som ett tidigare inlägg blev.... Idag har jag plockat bort resten av julen. Ja lite sen med det men....bättre sent än aldrig. På lördag är det eventuellt Girls night out. Spännande. Hoppas det blir roligt och hoppas Nate är nöjd med pappa en stund. Går nog super! Nate är en riktig "tuttoman". Han gillar "sina" tuttar han. Eller bum-bum som han kallar dem. Haha! I need a boobjob när detta med barn är klart! Haha. Kanske sova snart då.... G'night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar