måndag 16 januari 2012

Wohoo

Idag har min snälla make ringt försäkringskassan och fått hjälp med att kolla över våra(mina) föräldradagar. Så nu kan jag vara hemma hela februari ut! Känns så skönt! Blir lite mindre cash i månaden men det får vi klara. F fick ringa FK för dels har jag telefonskräck(hatar att ringa till myndigheter. Ger mig ångest)och sen får jag liksom "bomull i öronen" när jag ska ta in information per telefon. Det är ibland som om de pratar ett heeeelt annat språk. Jag har säkert nån bokstavskombination. ;) Ah...kan andas lite nu och jag hoppas jag sover bättre inatt. Somnade runt 7 imorse. Nate vaknade 9. Då sov jag så skönt. Maken fick ta "morgonen" så jag fick sova en stund till. Skönt. Helt galet att jag var vaken så länge. Har inte hänt förut att jag legat klarvaken på detta sätt. Idag har det snöat. Varför kommer detta nu? Jag skulle kunna vara utan snö... Eller det är ju ljusare och finare ute iofs... Ja det är väl okej. Bara det inte blir -20 och MASSOR av snö. Näe...vill ha vår snart. Idag går Nate verkligen! Så duktig! :-)

2 kommentarer:

  1. Hoho skulle vara awesome ;) Små helst, behändigare. Färg spelar ingen större roll, helst vit eller svart tror jag..
    (Du menar hörlurar eller hur? hhahaha. Iaf, skulle vara awesome, skulle verkligen behöva ett par bra snäckor)

    SvaraRadera