måndag 16 januari 2012

Sleepless

Jag har problem att sova. Rastlös och ont i ryggen. Sträckte mig när jag lyfte in Nate i bilen igår. Nu gör det ont. Tusan.
Nate har sovit sen 21:30 ungefär. Lite oroligt men ändå okej. Vaknat några gånger och varit ledsen. Tror han hade kallt några gånger oxå. Så svårt att veta om han vill ha täcke/filt på sig eller ej. Mister är nämligen ett element och han gillar inte att ha nått som täcker hans fötter. Jag brukar känna på hans små söta tossor och bli helt förskräckt hur kalla de kan vara. På med lite täcke! Och då brukar han nästan alltid rycka till och sparka av sig det direkt. Pj:s med fötter funkar inte heller.

Damn. Så här kan ju inte min sömn vara när jag ska börja jobba. Då kommer jag inte palla länge! Haha.
O andra sidan så efter två jobbdagar så borde jag vara helt slut och somna som en stock.
Spela lite mer Wordfeud. Bra att ha Jen på andra sidan jordklotet att spela med så här mitt i natten. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar