söndag 8 januari 2012

Nate 11 månader!

En månad kvar till den stora dagen då. Kan säga att jag drömt tårta inatt. 1-års tårta..... Orolig sömn. Haha. Och sen drömde jag att jag skulle få fängelse i typ Kina eller Japan..... Jag var tydligen oskyldig(kommer inte ihåg vad jag var anklagad för) men de var så less på turister som klantar till det lite så jag skulle få fängelse i 3 år. Kändes väl sådär..... ;)

Idag har vi haft storebror Jocke och hans tjej Pernilla på fika. De kom hem från Jordanien igår och de bar haft det alldeles fantastiskt tydligen. Bruna och fina var de. Nu har de åkt till Åland igen. Tänk att min storebror blir ålänning. :)

Tiden går så snabbt....jag vill inte alls tillbaka till jobb. Blä. Jag antar att det kommer kännas okej när allt väl börjar rulla på igen men just nu trivs jag i vår lilla trygga bubbla. :)

Vad ska man hitta på idag? En film ikväll tror jag bestämt. Söndagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar