fredag 13 januari 2012

Varit en jobbig natt. Nate har varit orolig och jag har varit orolig. Jag har tänkt och drömt föräldradagar... Haha.
Ska ringa Fk idag och be dem förklara hur det kunde bli som det blev,.. Alltså hur vi kunde se så fel.... Och sen kom jag på att eftersom jag inte fått betalt för januari än, så kanske jag kan ändra lite i dagarna.... Ta bort de här "full betalda" dagarna och byta ut några till de med lägst betalning, det borde väl funka och då räcker ju dagarna lite längre. Ska fråga dem om jag får göra så...... Skulle så gärna vilja vara hemma hela februari....

Huvudvärk har jag oxå. Men det är ju inte så konstigt. Äsch det blir nog bra det här.

Nu väcker maken vår prins. Mhm! Klart han sover som en stock NU! Unge! Åh...jag vill vara hemma med min fina lääänge ju.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar