torsdag 19 januari 2012

Utgång

På lördag blir det en girls night out då. Känns nästan nervöst och väldigt ovant men kul! Behöver komma ut lite.
Men vad fan ska jag ha påååå mig?!
Tror jag har nått som är okej men jag har tusan inga skor.... Hm... Faaaast vem kollar på skorna?
Intygar jag mig.
Nåja... Det är ju tur att man inte behöver vara snygg för att ragga men det vore trevligt att vara "perfekt" från topp till tå liksom för sin egen del.
Jaja. Lite bubbel så känner man sig snygg i allt! Haha!

Mina bröder kommer hem från Åland denna helg oxå! Trevligt! Saknar deras sällskap ibland. Ni är på fel sida! Hallååå?!?!
Och syster är i Karlstad hos sin Frej...,
Tänkte på det idag att det kanske bara jag av syskonen som blir kvar här i staden. Hm.

Imorrn ska vi försöka komma ut på en promis. Om inte annat så ska jag nog kila ner på systemet och inhandla nån flarra till helgen. Tror det blir lite bubbel. Yum. Carro föreslog oxå om vi kanske skulle dricka lite Guntrum och kurant/sprite för att återuppleva gaaaamla minnen! Ja jösses... Haha!

Hoppas denna natt blir lite bättre. God natt!

1 kommentar:

  1. Jag ger mig nog aldrig av helt :) Norrtälje är mitt hem trots allt. Och till skillnad från resten av syskonskaran har du liksom skaffat ett liv i nt ;) Man och barn. Och skulle ni flytta skulle väl morsan dra fram hagelgeväret och hota er med; "Ni vågar INTE ta mitt barnbarn ifrån mig"! hahaha;)
    Jag flyttar ju förmodligen till hösten :'( Får se hur det kmr gå, jag som är så hemmabunden.

    SvaraRadera