söndag 15 januari 2012

Normalt

Denna dag har känts mer normal. Igår somnade ju pluttis vid 21. Jag vete tusan när jag somnade... Maken kunde inte heller sova så han gick ner till soffan och kollade nån serie och sen somnade han väl runt 03.
Vad gjorde vi som fick oss så uppe i varv igår egentligen?
Antagligen gjorde vi alldeles för lite.
Nate sov rätt bra inatt. Hade ingen gråtattack alls utan han bara vaknade och grymtade lite och jag lyckades få honom att somna om direkt. Puh.
I morse vaknade Nate 7:30. Så skönt att stiga upp vid denna istället för 10... Gav honom frulle, maken gick upp och la sig en stund och när jag och Nate var påklädda och hade ätit så tog vi en promenad i det lugna fina vädret. Så skönt. Var ute en timme. Nate sov gott han.
Väl hemma fick vi liv i maken, fixade ett litet mellanmål och sen drog jag och Nate ut till mamma. Drack lite kaffe och pratade. Gav N lunch. N visade mommo hur bra han kan gå nu. Sötgrisen.
Åkte hem medan det var dagsljus och fixade en bacongratäng åt mig och maken.
Maken hade städat superfint hemma! :) Så skönt.

Blir nog tidig kväll idag igen. Dagarna går alldeles för fort! Herregud jag får panik! Paus liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar