tisdag 17 januari 2012

Milkshake

Banan, mjölk, lite glass och sen kolasås och hard topping choklad. Yum.
Nate fick gröt och han tittade nog misstänkt på min "gröt". ;)
Jag ska väl inte klaga över att jag ser ut som jag gör sen men denna glass som var kvar i frysen har viskat mitt namn nu i flera dagar så jag tänkte att det är lika bra att äta upp den så är det slut sen.

Idag har vi tagit vår promis. Var vått och slaskigt. Moddigt. Tänkt om det fryser på nu?! Halt som fan blir det då! :0
Och jag säger då det...
Hur svårt är det att plocka upp bajset efter sin hund?!?!
Jag fattar det bara inte! Nu får man ju sicksacka mitt i staden för att inte köra vagnen eller kliva i detta äckel.
Jag kan förstå om man lämnar bajset i en väggren där man inte går men mitt i stan? Hur tänker man?
Detta gör mig så arg och äcklad!
Och visst katter går ute och gör sina behov lite här och var men de gräver ju iallafall ner sitt bajje.

Frågade mamma idag om hon ville följa med och simma nån dag. Fick väl ett okej först men sen kom hon på att baddräkten är på Åland. Osis. Eller kanske tur för henne....vet att hon inte är så förtjust i allmänna badhus så.. Det är inte jag heller men äh nu skiter jag i vad folk tycker! Tycker nån att jag är superful och äcklig i min baddräkt så är det deras problem. I don't care.

Nate börjar verkligen få en hörntand nu. Han dreglar som en tok och nu kan man se en vit liten prick på vänster sida uppe. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar