söndag 27 september 2009

Bättre och bättre dag för dag

Jag mår sakta men säkert bättre för varje dag. Skönt.
Fast kan fortfarande inte stå upp och göra saker några längre stunder. Blir så satans yr och illamående. Är det normalt??
Jag undrar om jag orkar jobba på tisdag. Jaja. Får känna efter imorgon och känns det helt omöjligt så är det ju bara att ringa läkaren och be henne sjukskriva mig några dagar till. Har ingen lust att gå till jobb om jag känner mig så här matt och yr hela tiden. Hälsan först!

Hm. Skulle behöva en dusch. Det gör så mycket för "friskhetskänslan" att känna sig ren och dofta gott.

Idag blåser det tokmycket ute. Det knakar i väggarna och rycker i ytterdörren och jag sitter och kollar på Supernatural. Bad combination! Det är tur att det inte är mörkt ute. Serien kan vara rätt så läskig ibland. ;) I´m such a chicken! ;p

Nu kom mamma! Och hon har handlat! Gotta go! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar