tisdag 8 september 2009

Idol, Idol, Idol.....

Kollar på Idol nu och skäms! Herregud vad folk gör bort sig! Haha
Iofs så är de väldigt modiga! Jag skulle aldrig våga!

Darling tränar idag så jag har kvällen för mig själv! Rätt så skönt att få lite egentid.

Har haft så ont i korsryggen idag. Bussen hem var inge rolig för visste inte alls hur jag skulle sitta för att det inte skulle göra ont. Har kännt mig sjuk idag oxå och så otroligt trött!
Hittade en tidskrift om Endometrios på jobbet idag där det stod att vanliga symtom, förutom oregelbundna blödningar och smärta, är växlande humör, allmän sjukdomskänsla, trötthet, nedstämdhet bland annat. Och det är ju så jag!
Senaste året har varit en berg och dalbana i humöret! Så fruktansvärt jobbigt! Man tror nästan att man går på något när man ena stunden är skitsur och i nästa så lycklig! Lyckligast i världen! Då känner man liksom "what´s going on??!"

Nepp, dax för andra delen av "Överlevarna".
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar