tisdag 29 september 2009

Varma trosor

Duschade en uppfriskande dusch och tog sen nya trosor direkt från torktumlaren. Varma trosor är ingen höjdare! Haha! "Okej. Jag har kissat på mig!" Haha.
Kände mig helt okej innan duschen. Men sen började det snurra i huvudet och nu sitter jag still igen. WTF! :(

Idag på eftermiddagen ringde telefonen. Trodde det var läkaren men det var det inte.
Istället var det en man på andra sidan luren som ringt fel.
"Oj...vilket riktnummer har jag slagit nu?"
"0176..."
"Jaha. Var har jag hamnat då?"
"I Norrtälje..."
"Jaha.. Jag finns i Hudik jag. Vad är det för väder hos dig då?"
"Ja....det är soligt.."
"Men det har blivit lite kallare nu va?"
"Ja, det har det.."
"Ja, vi hade det riktigt kallt imorse....men oj här pratar jag på. Du kanske var upptagen??"
"Ehm..jag var precis på väg ut så...."
"Ja, kila iväg du! Hejdå." Klick.

Creepy!!! Kände bara iuuuh! Tänkte att kommer nån och knackar på dörren nu så öppnar jag inte. Haha.
Nej usch vad det snurrar. :( Gotta go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar